Zwiększamy ilość godzin nauki. Szczegóły poniżej.
Nauczanie języka angielskiego dla dzieci ze szkoły podstawowej jest prowadzone na bazie programów i metod nauczania dobranych do możliwości uczniów wynikających z ich wieku. Na zajęciach nie brakuje nauki przez zabawę oraz technik aktywizujących różne sfery poznawcze dziecka (total immersion).
Głównym celem kursu jest umożliwienie komunikowania się w języku angielskim w podstawowych kontekstach związanych z najbliższym otoczeniem dziecka – domem, rodziną, szkołą. Prócz doskonalenia umiejętności mówienia i rozumienia ze słuchu, kształtowane są umiejętności pisania i czytania w języku angielskim. Instruktorzy chętnie sięgają po drużynowe zabawy i gry edukacyjne, wiedząc, że element rywalizacji jest dla tej grupy wiekowej dodatkowo motywujący. Uczniom proponowane są także interdyscyplinarne projekty językowe, wykorzystujące elementy teatralne (np. dramę), muzyczne i plastyczne.
Małe grupy i odpowiednia częstotliwość zajęć zapewniają dzieciom optymalne warunki do podnoszenia umiejętności językowych. Tempo nauczania jest dostosowane do indywidualnych możliwości młodego kursanta.
Liczebność grup: 6-10 osób
Ilość godzin rocznie: 80
Częstotliwość zajęć: 2 razy w tygodniu po 1 godz. zegarowej
Lektorzy: lektor polski i native speaker
Rok szkolny podzielony jest na 2 semestry z przerwą na ferie zimowe.
Opłatę można wnosić jednorazowo lub rozłożyć płatność na 6 dogodnych, nieoprocentowanych rat.
Więcej informacji mogą Państwo uzyskać, dzwoniąc do sekretariatu Szkoły Języków Obcych WORD pod numer 15 823 833 33 lub wysyłając e-mail na adres word@word.edu.pl. Zapraszamy też do kontaktu osobistego w nowej siedzibie Szkoły przy ul. Sienkiewicza 50 (budynek PWSZ obok Kauflandu).
W ramach opłaty za kurs uczeń otrzymuje:
- test kwalifikacyjny (dla uczniów, którzy jeszcze nie uczęszczali na kursy w Szkole WORD),
- zestaw podręczników i materiałów pomocniczych wraz z teczką do przechowywania,
- indywidualne konsultacje w celu wyrównania postępów w nauce,
- możliwość korzystania ze szkolnej biblioteki książek, multimediów i materiałów pomocniczych,
- możliwość udziału w anglojęzycznych imprezach kulturalnych organizowanych przez szkołę,
- dostęp do dodatkowych zajęć prowadzonych przez native speakera,
- dostęp online dla ucznia i rodziców do materiałów zrealizowanych podczas zajęć oraz list frekwencji,
- raporty o postępach w nauce,
- certyfikat ukończenia kursu.
ANGIELSKI DLA DZIECI (9-12 LAT)
POZIOMY ZAAWANSOWANIA
|
Poziomy WORD
|
Opis poziomów
|
Poziom wg skali CEFR
|
Poziom wg Cambridge University
|
C4
|
Beginner
|
Początki nauki angielskiego dostosowane pod względem metod i technik nauczania do umiejętności dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej. Poznawanie angielskich słów, zwrotów, piosenek i rymowanek połączone jest z ćwiczeniami i zabawami językowymi, a także z czytaniem i pisaniem prostych tekstów.
|
A1
Breakthrough
Dzieci poznają proste słownictwo, wyrażenia i zwroty potoczne, których rozumienie i stosowanie pozwala na porozumiewanie się podczas gier i zabaw językowych. Dzieci nabierają umiejętności opowiadania w prosty sposób o sobie, rodzinie i domu. Opisują wnętrza, krajobrazy, osoby i zwierzęta.
|
|
C5
|
Elementary
|
Tworzenie solidnych podstaw języka angielskiego dostosowane pod względem metod i technik nauczania do możliwości i zainteresowań dzieci ze szkoły podstawowej. Początki samodzielnej komunikacji w języku angielskim.
|
Cambridge YLE
STARTERS
|
C6
|
Pre Inermediate I
|
Pierwsze kroki na poziomie średniozaawansowanym. Intensywna praca nad językiem mówionym. Tworzenie swobody w rozumieniu ze słuchu i wypowiadaniu się na temat obrazków i krótkich tekstów czytanych.
|
A2
Waystage
Dzieci potrafią rozmawiać o sobie, swoim otoczeniu, rodzinie, szkole i zainteresowaniach
|
Cambridge YLE
MOVERS
|
C7
|
Pre Intermediate II
|
Drugi etap nauki na poziomie średnio zaawansowanym. Wyrównywanie proporcji rozumienia, mówienia, czytania i pisania. Tworzenie bazy gramatycznej umożliwiającej poznawanie bardziej złożonych struktur języka angielskiego.
|
Cambridge YLE
FLYERS
|
|